Garanti og service

Garanti, reklamationsret og Service

På mange af de produkter, du finder på AEDbutikken.dk gælder den lovpligtige fabriks- og almene foGaranti, reklamationsret og Service
På mange af de produkter, du finder på AEDbutikken.dk gælder den lovpligtige fabriks- og almene reklamationsret. Den almene reklamationsret betyder, at et produkt skal leve op til og fungere i henhold til hvad du som forbruger med rimelighed kan forvente. Fabriksgarantien på hjertestartere kan variere fra 2 til 10 år, afhængig af mærke og model. På de fleste reservedele gives der ingen selvstændig garanti, undtaget på enkelte specifikke accu- batterier. Om der ydes garanti eller ej, for os er tilfredse kunder målet, og vi bestræber os på at finde en god løsning sammen med dig i forbindelse med en eventuel defekt.


Skulle der opstå en uventet og uforudset defekt på et produkt, som du har købt i AEDbutikken.dk indenfor den gældende garantiperiode, gør vi vores yderste for at afhjælpe og løse problemet så hurtigt som muligt. Er dit produkt defekt ved modtagelsen, betyder det i langt de fleste tilfælde, at vi umiddelbart sender dig et erstatningsprodukt. Dog kan en reparation i enkelte tilfælde afhjælpe fejlen. Har du allerede haft dit apparatur i en længere periode, og har du opdaget et problem, så anbefaler vi, at du ringer til os på telefonnummer
+45 89 88 82 25 , så vi sammen finder frem til den bedste løsning.


Ønsker du at at gøre brug af reklamationsretten en eventuel garanti eller vil du anmelde en defekt? Send din anmodning på mail til [email protected] eller per almindelig brevpost


til:
Medisol B.V.
Att. Kundeservice Mercuriusweg 12, 4382 NC Vlissingen, The Netherlands